41760
Book
In basket
Książka przynosi odpowiedź, jak to się dzieje, że zdolni uczniowie stają się zaledwie przeciętnymi pracownikami, albo że osoby o wysokim ilorazie inteligencji nieraz z trudem radzą sobie w życiu. Nawet jeśli pytanie wydaje się banalne, to odpowiedź - którą dokumentują najnowsze badania naukowe - obala dotychczasowe poglądy na rolę intelektu w odniesieniu życiowego sukcesu. Zależy on bowiem w głównym stopniu od kontrolowania własnych emocji, zapału, wytrwałości w dążeniu do celu, zdolności empatii, umiejętności zachowań społecznych. Książka wskazuje, kiedy i jakimi metodami można ją kształtować w dzieciach, aby zapewnić im jak najwłaściwsze wykorzystanie wrodzonych zdolności w uzyskaniu sukcesu w życiu.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Emotional intelligence, 1995.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 474-477. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again