Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(29)
Forma i typ
Gry i zabawki
(25)
Książki
(2)
Gra , 2-6 graczy, 6+
(1)
Gry i zabawki 4-107 lat
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(29)
Autor
Kikutienie Laima
(1)
Sobisz Hanna
(1)
Stankiewicz Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Dzieci
(14)
6-8 lat
(9)
9-13 lat
(4)
0-5 lat
(3)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
18+
(1)
Temat
Gry planszowe
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gra edukacyjna
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dzieci
(1)
Dźwięk
(1)
Flagi państwowe
(1)
Gry pamięciowe
(1)
Humor
(1)
Myślenie
(1)
Owca
(1)
Skaczace kulki
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Śmiech
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(12)
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Gry i zabawy
(2)
Plansze do gry
(2)
Gra terapeutyczno-rehabilitacyjna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry w karty
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
Edukacja i pedagogika
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Za górami, za lasami: compact autor: Laima Kikutienie; ilustracje Gediminas Akelaitis - Chwaszczyno: Alexander, copyright 2022. - 1 gra (55 kart, drewniany pionek, kostka, plansza do gry, instrukcja)
Kompaktowa wersja porywającej gry rodzinnej. Niewielkie rozmiary, pełna grywalność wersji podstawowej, przyjazna cena. Rzuć kostką, wyciągnij kartę i rozpocznij bajkową opowieść. Każda karta to przedłużenie historii o jedno zdanie, jednak za każdym razem całą bajkę trzeba opowiedzieć od początku, dokładnie powtarzając słowa poprzedników. Czeka was pełna inwencji i humoru zabawa, obfitująca w zmiany akcji oraz zaskakujące zakończenia. Kształt opowieści zależy wyłącznie od twojej fantazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć sensoryczna / Hanna Sobisz. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 pudełko : drewniane elementy, worek ; 30.5 x 24.5 x 5.5 cm + instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra słów : gra edukacyjna / opracowała Izabela Stankiewicz. - Chwaszczyno : Alexander, [2009]. - 1 gra (1 plansza, 96 obrazków, kolorowa kostka do gry) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x26 cm + instrukcja ([3],1 strona : ilustracje ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa poleca)
Gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć zwrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
20 gier - Chwaszczyno : Alexander, - 1 pudełko (plansza dwustroinna, 24 pionki, 20 sztuk pchełek, miska, 25 kart piotruś, 28 sztuk domina obrazkowego, 70 kartoników pamięci, instrukcja)
(Gry Planszowe)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
30 gier - Chwaszczyno : Alexander, [2018]. - 1 pudełko ( 2 dwustronne plansze, 20 sztuk pchełek, miska, 54 karty, 24 niskie pionki, 16 wysokie pionki, kostka, instrukcja )
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Ale-Pary : Gospodarstwo. - Chwaszczyno : Alexander, 2019. - 1 gra (31 kart-kół) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 2x10x10 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 9 cm).
Liczba graczy: 2+. Czas gry: 10 minut. Wiek graczy: 5+.
Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. [Źródło: empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Ale-Pary, Misz-Masz : [gra karciana]. - Chwaszczyno : Alexander, [brak daty wydania]. - Pudełko zawiera: karty koła 31 szt ; instrukcję.
(Ale-Pary : gry dla całej rodziny)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biznes po polsku : strategiczna gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [2017]. - 1gra (plansza, 37 kart "Los", 35 kart "Niespodzianka", 23 karty "Dowód własności",5 kart "Zawód", 1 karta "Poseł", 1 karta "Senator", 1 karta "Radny Rady Miasta", 2 karty "Legitymacja Partyjna", 5 kart "Zasiłek", 5 pionków, 5 samochodów, 1 kostka do gry, banknoty (10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł) po 25 każdego nominału, czeki (1000 zł - 40 szt., 500 zł - 100 szt.), 40 elementów 1-krotnego stopnia inwestycji, 15 elementów 5-krotnego stopnia inwestycji) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x38x6 cm.+ instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Emocjonująca i zabawna gra, której scenariusz i zasady związane są ze światem finansów, strategią inwestowania. Grający mogą poznać smak ryzyka, odczuć satysfakcję z udanej transakcji finansowej, ale poznają także gorycz porażki, utraty kapitału, a niekiedy spotka ich klęska całkowitego bankructwa. Oprócz wymyślania i stosowania najlepszych strategii zarządzania swoimi finansami, posługiwania się planami i wyobraźnią - losami graczy kieruje także przypadek. Zdarzają się, jak w realnym świecie, choroby, wypadki, urodziny, mandaty, kary i nagrody. Fabuła gry oparta jest na rodzimych przykładach małych interesów, powiązań polityki z biznesem, mozolnego dorabiania się. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk : drewniana gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [brak roku]. - 1 gra (plansza, 16 pionków, kostka, woreczek na pionki ) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x4 cm + instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak familijny : myśl, kojarz, rzucaj!. - Chwaszczyno : Alexander, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 1 ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, 1 bączek) : karton, tektura, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja ([1], 3 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się ziemniaka zanim upłynie czas i sie sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jakie to flagi? - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 pudełko ; 31x48x7 cm.
Zagraj w emocjonującą grę, poznaj flagi i stolice państw, kontynenty i ich państwa, ćwicz i doskonal swoją pamięć - wspaniała gra edukacyjna, dydaktyczna w 3 wariantach. Po krótkim przejrzeniu katalogu flag z instrukcji zadaniem graczy jest podanie właściwej nazwy państwa, do którego należy flaga wybrana z talii kart lub na której stanął pionek gracza drugą częścią zadania jest wskazanie położenia wymienionego państwa na mapie świata. Za każdą prawidłową odpowiedź zostaje przyznany punkt zwycięża ten, kto zdobędzie ich najwięcej. W trakcie emocjonującej zabawy gracze uczą się się rozróżniać flagi państwa całego świata, poznają nazwy tych państw i miejsce położenia. Poznają też nazwy ich stolic, a także jaka jest wielkość ich powierzchni i jaki obowiązuje w nich język. Gra doskonale łączy w sobie zabawę z nauką i treningiem pamięci. Przeznaczona dla 2 do 4 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczby : zabawa i nauka. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (6 planszy, 2 pisaki, klepsydra, filcowy czyścik, instrukcja)
(Uniwersytet Mądrej Zabawy)
Forma i typ
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Moje na górze : Junior : dynamiczna gra dla tych co mają refleks ; [gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - Pudełko zawiera: planszę 1 szt. ; klepsydrę 1 szt. ; pionki 6 szt. ; łapki 6 szt. ; karty pytań 165 szt. ; kolorową kostkę losującą 1 szt. ; podkładkę 1 szt. ; instrukcję.
Co ma wielkie oczy? Strach? Wieloryb? Kot ze Shreka? Rozwiązań jest milion, wszystko zależy od twojej wiedzy, pomysłowości i … refleksu! Dlaczego? Odpowiadając, kładziesz swoją łapkę na stosie innych. Każda dobra odpowiedź, jakiej udzielisz, przesuwa Cię na górę stosu. Każda odpowiedź rywala – spycha Cię w dół. Kto będzie na górze w tym huraganie pomysłów? Sprawdź to na własnej… ŁAPCE! Pytania zawarte na kartach zostały dostosowane do zainteresowań i zakresu pojęciowego młodszych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się! : junior : rodzinna gra planszowa. - Chwaszczyno : Alexander, [około 2020]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
„Zepsuta pralka”. Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał… zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy biodrami sprowokują chichot u rywali? „Nie Śmiej Się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych. Gra dostosowana jest również dla dzieci nie posiadających jeszcze umiejętności czytania. Jedno z haseł na karcie przedstawione jest w formie graficznej tak, żeby dzieci wiedziały co mają przedstawiać na podstawie ilustracji. (Nota wydawcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć - Chwaszczyno : Alexander, [2018]. - 1 pudełko (70 szt. tabliczki z obrazkami, instrukcja)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć dźwiękowa : gra edukacyjna [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [Brak roku wydania]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 25x25x6 cm.
(Sowa Mądra Głowa)
Gra w Pamięć dźwiękową polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków-grzechotek wydających ten sam dźwięk. Pamięć dźwiękowa to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo - wzrokowo - ruchową. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pantomima : pokaż to całym sobą! - Chwaszczno k/Gdyni : Alexander, [2019]. - 1 gra (1 plansza, 1 klepsydra, 4 drewniane pionki, 10 kart Marionetka, 10 kart z hasłami, kolorowa kostka, tablica suchościerlana, mazak, 15 drewnianych kolorowych znaczników) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 29x29x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm).
(Pokaż To Całym Sobą!)
()
Forma i typ
Odbiorca
18+
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Ręka do góry! : zgadnij, co to za Super Bohater - Chwaszczyno : Alexander - 1 gra (55 kart, 4 pionki, plansza, instrukcja.)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Skaczące kulki ; [gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - Pudełko zawiera: tarczę, 4 szt. katapult, 16 szt. kulek, instrukcję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus : junior. - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1 gra (2 bączki, 2 plansze z folii, 2 tarcze zapasowe) : plastik, folia, karton ; w pudełku 26x38cm + instrukcja (4 strony : ilustracje).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
To gra dla młodszych dzieci. W zależności od wskazań na tarczach bączków, gracze muszą postawić swoje stopy i dłonie w odpowiednich miejscach na planszy. Zmusza to często grających do akrobatycznych ewolucji. Gracz, który nie może zająć na planszy wskazanego miejsca odpada. Wygrywa ten, kto szczęśliwie losował i był najbardziej wygimnastykowany. Gra jest doskonałą zabawą, zapewnia wiele emocji i dobrej gimnastyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej